Äntligen

Jag är äntligen tillbaka efter en månads uppbrott, har nämligen inte mått hundra men nu känns allt mycket bättre :)
Under veckorna som gått har jag hunnit med mycket:
Jag har haft nationella i NO (kemi), jag har även haft ett antal andra prov, har klarat alla vad jag vet men inte med det resultatet jag ville, men så är det ibland :)
Dessa veckor har gått ganska segt men nu har jag äntligen lov igen vilket känns riktigt skönt.

Jag kommer förmodligen inte skriva så ofta hör i bloggen framöver men om ni gärna vill veta hur mina dagar ser ut kan ni alltid följa mig på instagram, där lägger jag ut 2-3 bilder om dagen för att hålla alla uppdaterade, användarnamn som du ska söka på är i så fall oliviammh :) hoppas vi syns där :)

Den senaste veckan har jag varit med Louise ett antal gånger (twowworlds.blogg.se) jag har även varit på UG och varit i stan och shoppat med Frida (twowworlds.blogg.se) dessa är bland de bästa som finns :) de har bloggen tillsammans :)

Sen nyår har jag varit på tjejkväll en gång i månaden men denna månaden blir det inget :(( istället ska jag till Louise och fira påsk :)

Idag har jag varit i skolan och gjort ett tråkigt NO läxförhör (blää) men jag har även stått i cafét och sålt mumsiga bakelser :) jag har även rensat min garderob och det kan jag säga att de var väl behövligt :)

Kramar så länge <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0